برای مشاهده لیست بروز قیمت فرش ها کلیک نمایید : دوشنبه ۹۹/۷/۷

فرش کاشان
کارخانه فرش ماشینی کاشان

» واحد گارانتی فرش 1200 شانه

گارانتی فرش 1200 شانه

فرش ماشینی در دسته محصولات با دوام هر خانه و فضایی به حساب می آید . از این رو برای خرید این محصولات هزینه ، زمان و انرژی زیادی مصرف می شود . چراکه فرش های ماشینی در صورت انتخاب صحیح می توانند تا سالیان سال در خانه و فضا خوش بدرخشند اما اگر به هد دلیل خریدار در انتخاب مرتکب خطا شود ، هزینه هنگفتی بابت خرید مجدد کالا در کنار زمان و ... باید بپردازد .

خوشبختانه در سال های اخیر خریداران به خوبی توانسته اند آگاهی خود را در رابطه با فرش ها و سایر بافته های ماشینی بالا برده و در این بالا رفتن آگاهی اطلاع رسانی کارخانه ها و تولید کنندگان و شبکه های مجازی و رسانه ها بی تأثیر نبوده اند . در حال حاضر کم تر خریدارانی هستند که بدون آگاهی وارد بازار شده و نسبت به خرید محصول اقدام کنند . به یمن روی کار آمدن انواع و اقسام شبکه های اطلاع رسانی و رشد تکنولوژی که روش های جدید خرید و فروش را تأسیس نموده است ، خریداران به خوبی می دانند که هر چه روش خرید کم واسطه تر و مستقیم تر باشد بهتر و بیشتر می توان به مناسب بودن محصول و مطلوب بودن خرید اطمینان داشت . دنیای بزرگ فرش و قالی و روش های مستقیم و غیر مستقیم که گاها سنتی و مدرن هم خوانده می شوند ابعاد بسیار گسترده ای دارد . رایج ترین تعریفی که از بازار های مستقیم و غیر مستقیم یا سنتی و مدرن فرش و قالی ارائه می شود این است که عموما بازارا های سنتی را بازار هایی فیزیکی می دانند که از قدیم تا کنون وجود داشته است و با وجود پویایی های صورت گرفته هنوز هم بصورت حضوری کالا بین خریداران و فروشندگان مبادله می شود . ناگفته نماند که با وجود عدم مزیت های موجود در مقایسه با روش های سنتی و مدرن ، روش سنتی پایه و اساس بازار را شکل داده است و می توان آن را بنا و ستون روش های مدرن حال حاضر دانست . اما در تعریف بازار ها و روش های خرید و فروش مدرن قضیه کمی متفاوت است ، بدین صورت که در این روش خریداران و فروشندگان در فضای مجازی با یکدیگر ملاقات کرده و خریداران به صرف ویژگی های مطرح شده از سوی فروشنده ، تصاویری از محصول و اعتماد به برند و فروشگاه دست به خرد می زنند . در روش خرید مدرن که همان استفاده از فروشگاه های مجازی می باشد اعتماد به فروشنده و محصول حرف اول را می زند . جلب توجه مشتریان و اعتماد سازی خصوصا در کشور های جهان سوم به حدی حائز اهمیت است که فروشندگاه و تولید کنندگان در پی ایجاد آن مزیت های و ویژگی های متعددی را به بازار های مجازی داده اند .

در ادامه به معرفی تمامی ویژگی ها و مزیت های خرید فرش ماشینی به روش مدرن خواهیم پرداخت اما آنچه بیش از همه مدنظر نوشتار حاضر است ، ارائه گارانتی محصول و ضمانت نامه هایی ست که حکم تأیید محصول از سوی فروشندگان را دارد . امید است پس از مطالعه مقاله در دست به اهمیت گارانتی پی برده و با کسب آگاهی در زمینه خرید های مجازی به استقبال این روش برویم .

فروشگاه های اینترنتی فرش کاشان
در وهله اول می دانیم که محصولات ارائه شده از سوی کارخانه های فرش کاشان به مراتب بهتر و مناسب تر از محصولات سایر برند ها و کارخانه ها می باشند . اینکه چرا فرش های کاشان نسبت به سایرین برتری داده شده اند موردی ست که در مقالات مختلف مفصلا توضیح داده شده و در این نوشتار نمی گنجد . اما بصورت خلاصه می توان ادعا داشت که صرف داشتن ویژگی های فنی ، ظاهری و بافتی مناسب از سوی تولید کنندگانی که در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر دست به تولید محصول زده اند و همچنین قیمت مناسب با توجه به ویژگی های مطرح شده مورد اصلی پر مخاطب و پر فروش شناخته شدن فرش های کاشان است .
در بین فرش های کاشان نیز رده بندی وجود دارد . برخی از کارخانه ها مانند کارخانه فرش کاشان محصولات درجه یک و صادراتی در بهترین رنگ و لعاب و بهترین کیفیت اما نازل ترین قیمت ارائه می دهد . در حالی که برخی از کارخانه های کاشان ممکن است محصولاتی تحت عنوان درجه دو با کیفیت کم تر نیز ارائه دهند . نواوری و خلاقیت موجود در محصولات فروشگاه فرش کاشان دلیل دیگری ست تا فرش های ماشینی برند فرش کاشان بر سایرین ترجیح داده شود .
در این بین عمده تولید کنندگان کاشانی برای ارائه محصولات از فروشگاه های مجازی استفاده می کنند . فروشگاه هایی با بیشترین مزیت و کم ترین دردسر در امر خرید که توسط تولید کننده و تیم فروش کارخانه اداره می شوند .

این فروشگاه ها به سان صفحات وب سایت در دنیای مجازی هستند که مزیت های زیر ار دارا می باشند :
1- امکان حضور خریداران در تمامی ساعات شبانه روز
2- عدم محدودیت مکانی و دسترسی آسان برای تمامی ساکنین در سراسر جهان
3- تنوع محصول و وجود انواع طرح ها و رنگ های تولید شده توسط برند و کارخانه مد نظر
4- به همراه داشتن گارانتی و ضمانت نامه از سوی تولید کننده
5-  آشنایی تولید کننده با سلیقه خریداران از باب بررسی بازدید کنندگان از محصولات مختلف
6- در بسیاری از فروشگاه های مجازی ، محصول خریداری شده بصورت رایگان به آدرس منزل مشتری ارسال می شود
7- عدم حضور واسطه و نازل بودن قیمت – محصولات در فروشگاه های مجازی اصطلاحا به قیمت عمده فروشی یا به قیمت کارخانه عرضه می شوند .
در امر فروش محصولات بصورت مجازی توسط تولید کننده ، واحد فروش و واحد گارانتی نسبت به حالتی که محصولات بصورت فیزیکی در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند فعالیت تر خواهند بود . چراکه واحد فروش مسئولیت عرضه محصولات و ارائه به مشتریان را بر عهده داشته و واحد گارانتی بنابر مزیت مهم فروش به روش مجازی و گارانتی کردن محصولات عهده دار این امر خواهد بود .

واحد گارانتی در فروش مجازی
به همراه داشتن گارانتی فرش در فروشگاه های اینترنتی فرش کاشان امری قطعی ست اما ممکن است هنگام خرید محصولات از فروشگاه های فیزیکی و روش های سنتی نتوانیم از گارانتی استفاده نماییم گاها دیده می شود که با وجود ارائه گارانتی از سوی تولید کننده به دلایلی مختلفی فروشنده گارانتی را به خریداران تحویل نمی دهد . حال انکه برخی از تولید کننده خصوصا آن هایی که دارای سابقه درخشان و نام و نشان مشهور نیستند ، بطور کلی از ارائه گارانتی و ضمانت نامه خود داری می کنند .
واحد گارانتی در کارخانه های مشهور و نامی تمامی خطرات و آسیب های احتمالی را بر عهده می گیرد ، تضمینی ست برای کیفیت و دوام بالای محصول . اگر تولید کننده از برتری محصول خود اطمینان نداشته باشد به هیچ وجه حاضر به ارائه گارانتی نخواهد بود . در کارخانه فرش کاشان فرش های تحت نظارات واجد گارانتی با ضمانت نامه های معتبر وارد بازار می شوند تا به خریداران این اطمینان را بدهند که بهترین محصول را خریداری نموده اند .

واحد گارانتی فرش کاشان به چند دلیل اقدام به ضمانت محصولات نموده است :
1- با وجود کیفیت محصولات و درجه یک بودن ان ها ، واحد گارانتی سطحی ریسکی را برای تولید کننده ایجاد می کند و با ارائه گارانتی این ریسک را پوشش خواهد داد .
2- واحد گارانتی به خریداران اطمینان می دهد تا آسیب های غیر عمده بوجود امده بدلیل خطا در امر تولید را پوشش می دهد .
3- داشتن گارانتی خریداران را در امر خرید از برند مد نظر مصمم تر و مطمئن تر می کند .
4- از مهم ترین مواردی که تولید کننده می توان توجه مخاطبین را به بازارها و فروشگاه های مجازی جلب کند ، ارائه گارانتی و ضمانت نامه است .

خرید فرش دارای گارانتی

برای خرید دقت نمایید تا محصول توسط تولید کننده گارانتی و ضمانت شده باشد . داشتن گارانتی خیال خریداران را آسوده می کند . فروشگاه های اینترنتی اداره شده زیر نظر متسقیم تولید کننده از بهترین مکان های خریدی هستند که می تواند به واجد گارانتی آن ها اعتماد کرده و محصولات با ضمانت نامه معتبر را از آن ها خریداری نمود . برای داشتن یکی از این محصولات ناب وارد فروشگاه اینترنتی فرش کاشان شوید و در دسته محصولات به دنبال فرش مد نظر خود بگردید . فرش های ارائه شده در فروشگاه مذکور از جهات مختلف در سراسر دنیا به عنوان بهترین محصول شناخته شده اند . بی شک سابقه درخشان برند فرش کاشان و سهم بالایی که این برند از بازار فرش و قالی دارد گواهی بر این ادعا ست که فرش های فروشگاه فرش کاشان بهترین محصولات و فاخر ترین کف پوش ها برای منازل ایرانیان می باشند .

برچسب
نـظـرات کاربران
دیگر مطالب کاربردی فرش کاشان
•  تاثیر بسته بندی فرش ماشینی در جابجایی و سلامت فرش خریداری شده
•  فرش ماشینی شبیه فرش دستباف
•  معیارهای قشنگ ترین فرش ماشینی
•  چه فرش ماشینی بخریم ؟
•  خدمات پس از فروش فرش کاشان
مشاوره و پشتیبانی فرش ماشینی کاشان
فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه
فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه